Tuesday, July 20, 2010

MENANTI PENUH DEBARAN

Hari ini sudah masuk hari ke-5 kandungan zaujah ku melepasi tarikh due nya... pagi2 lg aku dan zaujah ku sudah pergi ke klinik berdekatan bg membuat pemeriksaan.... Alhamdulillah... doktor kata kandungan normal dan hanya tunggu sakit sahaja... bak kate teman sepejabat aku.. Contractiong... orang Terengganu gitu ah bunyi nye... jika tiada tanda sakit... sabtu pagi aku akan terus membawa zaujahku ke hospital Selayang... dan akan terus induce...

Tidak seperti anak pertama ku... awal 5 hari dari due date... ianya membuat aku serabut perut...
hanya Allah sebagai pelindung...

Dalam menanti.... aku sibuk juga mencari nama mujahid ke-2 ku ini.. pening juga memikirkan... Insya'Allah nnt dapat lah nama terbaik untuknya...

No comments:

Post a Comment